Відгук: Автомобіль Ford Focus 3 седан - Гідний автомобіль за свої гроші
Переваги:
Дизайн і кузова і салону, керованість, економічний для машини 2.0 AT
Недоліки:
Автомат починає сіпатися в пробках, не приємне відчуття, маленький багажник у седана.
Часи, коли Форд Фокус був бюджетним автомобілем вже пройшли, конкурентів розвелося багато і гідних, тому вибираючи даний авто, люди керуються чимось особистим! Є власником Форд Фокус 3 в кузові седан з 2012 року, 2.0 AT, комплектація TrendSport + зимовий пакет + магнітола Sony з голосовим управлінням, Bluetooth + додаткова шумка на колісні арки. В цілому, є все, що потрібно. На сьогодні пробіг 50000, поломок не було, тільки ТО. Автомобіль хороший, керованість на висоті, автомат рівний, плавний, добре набирає, але не ідеальний, якщо вони взагалі існують. Автомат не любить пробок, смикається від постійного газргальмо, дросель потрібно чистити кожне ТО, якщо не частіше, щось погуркувало в передній підвісці, кажуть особливості конструкції, шумка в цілому, але це все-таки не бізнес авто, тому вельми допустимо , маленький багажник. Загалом це не сімейний автомобіль, а автомобіль для поїздок на роботу в офісс і бажано по рівній дорозі, а то захист картера так сильно провисає, що чіпляє все.
Переваги:
Дизайн і кузова і салону, керованість, економічний для машини 2.0 AT
Недоліки:
Автомат починає сіпатися в пробках, не приємне відчуття, маленький багажник у седана.
Часи, коли Форд Фокус був бюджетним автомобілем вже пройшли, конкурентів розвелося багато і гідних, тому вибираючи даний авто, люди керуються чимось особистим! Є власником Форд Фокус 3 в кузові седан з 2012 року, 2.0 AT, комплектація TrendSport + зимовий пакет + магнітола Sony з голосовим управлінням, Bluetooth + додаткова шумка на колісні арки. В цілому, є все, що потрібно. На сьогодні пробіг 50000, поломок не було, тільки ТО. Автомобіль хороший, керованість на висоті, автомат рівний, плавний, добре набирає, але не ідеальний, якщо вони взагалі існують. Автомат не любить пробок, смикається від постійного газргальмо, дросель потрібно чистити кожне ТО, якщо не частіше, щось погуркувало в передній підвісці, кажуть особливості конструкції, шумка в цілому, але це все-таки не бізнес авто, тому вельми допустимо , маленький багажник. Загалом це не сімейний автомобіль, а автомобіль для поїздок на роботу в офісс і бажано по рівній дорозі, а то захист картера так сильно провисає, що чіпляє все.
Комментариев нет:
Отправить комментарий