Відгук: Автомобіль Daewoo Sens седан - Відмінне співвідношення "ціна-якість"
Переваги:
Відмінне співвідношення для пересічного мешканця "ціна-якість", красива, працьовита, економічна у споживанні палива та обслуговуванні.
Недоліки:
Низька посадка, відсутність кондиціонера і фаркопа, гідропідсилювача керма
Купили ми з чоловіком Део Сенс в 2009 році, почали експлуатувати через рік аж до сьогодні. Машиною дуже задоволені, тому що, як і будь-який "запарожец", вона дуже працьовита. Нам сказали при продажу, що Автомобіль пройшов 40 тис. Км, але насправді, як ми дізналися пізніше від працівників СТО, він пройшов не менше 140 тис. Км. Ми вже наганяли на ньому тисяч 50. У ньому є ряд плюсів, а саме:
зовнішній вигляд (люди, які погано розбираються в машинах, часто називають її іномаркою);
недороге обслуговування (наприклад, у нас полетів якось термостат, нам це обійшлося близько 180 грн ...);
невелика витрата палива (близько 7-8 л / 100км 95-го бензину);
хороша прохідність.
Пережив цей автомобіль за той час, що він у нас, чимало. Чоловік постійно їздить на ньому в експедиції по бездоріжжю і в спеку, і в мороз. Для польових виїздів машина виявилася дуже надійною і витривалою. Єдине, посадка низковатая (ми піднімали небагато, але все одно недостатньо), немає фаркопа, гідропідсилювача керма (іноді викриття баранку - це пекельні муки), кондиціонера. Але в іншому, це незамінна конячка.
Сама машина 2004 року випуску, але довелося поміняти чимало запчастин (гальмівні колодки, коробка передач, кілька разів термостат, глушник в деяких місцях, колеса (літня гума і купили зимову), клаксон, прикурювач і ще по дрібницях, не рахуючи масла і фільтрів) . Така зношеність пояснюється швидше за все умовами експлуатації (як уже писалося раніше, часті польові виїзди).
У загальній складності машина себе виправдовує, набагато краще купити Део для полів, ніж, наприклад, москвич, оскільки останній і їсть більше, і розвалиться швидше. А на Ниву НЕ напосешься палива, до того ж у ній сильно трясе, хоча вона і більш прохідна.
Переваги:
Відмінне співвідношення для пересічного мешканця "ціна-якість", красива, працьовита, економічна у споживанні палива та обслуговуванні.
Недоліки:
Низька посадка, відсутність кондиціонера і фаркопа, гідропідсилювача керма
Купили ми з чоловіком Део Сенс в 2009 році, почали експлуатувати через рік аж до сьогодні. Машиною дуже задоволені, тому що, як і будь-який "запарожец", вона дуже працьовита. Нам сказали при продажу, що Автомобіль пройшов 40 тис. Км, але насправді, як ми дізналися пізніше від працівників СТО, він пройшов не менше 140 тис. Км. Ми вже наганяли на ньому тисяч 50. У ньому є ряд плюсів, а саме:
зовнішній вигляд (люди, які погано розбираються в машинах, часто називають її іномаркою);
недороге обслуговування (наприклад, у нас полетів якось термостат, нам це обійшлося близько 180 грн ...);
невелика витрата палива (близько 7-8 л / 100км 95-го бензину);
хороша прохідність.
Пережив цей автомобіль за той час, що він у нас, чимало. Чоловік постійно їздить на ньому в експедиції по бездоріжжю і в спеку, і в мороз. Для польових виїздів машина виявилася дуже надійною і витривалою. Єдине, посадка низковатая (ми піднімали небагато, але все одно недостатньо), немає фаркопа, гідропідсилювача керма (іноді викриття баранку - це пекельні муки), кондиціонера. Але в іншому, це незамінна конячка.
Сама машина 2004 року випуску, але довелося поміняти чимало запчастин (гальмівні колодки, коробка передач, кілька разів термостат, глушник в деяких місцях, колеса (літня гума і купили зимову), клаксон, прикурювач і ще по дрібницях, не рахуючи масла і фільтрів) . Така зношеність пояснюється швидше за все умовами експлуатації (як уже писалося раніше, часті польові виїзди).
У загальній складності машина себе виправдовує, набагато краще купити Део для полів, ніж, наприклад, москвич, оскільки останній і їсть більше, і розвалиться швидше. А на Ниву НЕ напосешься палива, до того ж у ній сильно трясе, хоча вона і більш прохідна.
Комментариев нет:
Отправить комментарий