Відгук: Автомобіль Ford Focus 3 седан - Машина без проблем
Переваги:
Дизайн, відточена керованість, підвіска, динаміка (у 2л версії), салон гарний (у комплектації титаниум), низька вартість утримання, ліквідність на вторинці.
Недоліки:
Проблеми з Повер шифт (на хутрі все ок), збільшена ціна в порівнянні з попереднім фокусом.
Машиною володію вже пів року і є чим поділитися. У мене 2 літри, механіка.
Пробіг на даний момент всього 22000 км, і жодної, навіть дрібної поломки. Хоча, неодноразово читав, що фокуси сипляться - це звичайно можливо, але яким вже років 10.
Про кліренс теж вважаю недоречні невдоволення, нібито він замалий. Це легковий седан, а не джип. Відповідно машина для асфаль, а не заміських байраків і ровів. Багато де їжджу, але днищем жодного разу не зачепився.
Про тісний салон теж міф - він тісний, тільки якщо ви важите більше 120 кг. Худніть, товариші. Середньостатистичній людині місця вдосталь. Особисто я при зрості майже 180см спокійно всідаюся за собою на задньому дивані, водійське крісло не заважає.
Про "дубовий" пластик погоджусь лише відносно, адже точно такий же пластик можна зустріти в тій же Камрі, а вона практично Е клас, а ви хочете на С класі шкіру і цінні породи дерева?)
Єдине, з чим погоджуся, так це з малим багажником - це так, можна було зробити і побільше. Але знову ж, особисто у мене туди легко помістився великий сабвуфер і ще вистачає місця на кілька спортивних сумок.
Підсумую - ФФ3 машина явно хороша, дуже добре їде і управляється, витрата не більше 9.5 літрів по місту. Дизайн супер, інтер'єр наче з машини майбутнього, дуже незвичайний.
Якість на рівні, проблем немає. Сміливо рекомендую як машину на кожен день.
Переваги:
Дизайн, відточена керованість, підвіска, динаміка (у 2л версії), салон гарний (у комплектації титаниум), низька вартість утримання, ліквідність на вторинці.
Недоліки:
Проблеми з Повер шифт (на хутрі все ок), збільшена ціна в порівнянні з попереднім фокусом.
Машиною володію вже пів року і є чим поділитися. У мене 2 літри, механіка.
Пробіг на даний момент всього 22000 км, і жодної, навіть дрібної поломки. Хоча, неодноразово читав, що фокуси сипляться - це звичайно можливо, але яким вже років 10.
Про кліренс теж вважаю недоречні невдоволення, нібито він замалий. Це легковий седан, а не джип. Відповідно машина для асфаль, а не заміських байраків і ровів. Багато де їжджу, але днищем жодного разу не зачепився.
Про тісний салон теж міф - він тісний, тільки якщо ви важите більше 120 кг. Худніть, товариші. Середньостатистичній людині місця вдосталь. Особисто я при зрості майже 180см спокійно всідаюся за собою на задньому дивані, водійське крісло не заважає.
Про "дубовий" пластик погоджусь лише відносно, адже точно такий же пластик можна зустріти в тій же Камрі, а вона практично Е клас, а ви хочете на С класі шкіру і цінні породи дерева?)
Єдине, з чим погоджуся, так це з малим багажником - це так, можна було зробити і побільше. Але знову ж, особисто у мене туди легко помістився великий сабвуфер і ще вистачає місця на кілька спортивних сумок.
Підсумую - ФФ3 машина явно хороша, дуже добре їде і управляється, витрата не більше 9.5 літрів по місту. Дизайн супер, інтер'єр наче з машини майбутнього, дуже незвичайний.
Якість на рівні, проблем немає. Сміливо рекомендую як машину на кожен день.
Комментариев нет:
Отправить комментарий