Відгук: Автомобіль Ford Focus 3 седан - Краща машина в своєму класі!
Переваги:
яскравий дизайн; гарна шумоізоляція; еталонна керованість;
Недоліки:
низький кліренс; малий проріз багажника;
Ми довго вибирали автомобіль і нарешті зупинилися на Форд Фокус 3 (седан) в комплектації «Тренд» з пакетом «Зимовий» МКПП (105 к. С) июнь 2012. р Цей автомобіль можна назвати мабуть кращим у своєму класі.
У комплектацію входить:
-кондиціонер;
-дві подушки безпеки;
-протитуманні фари;
-музика - 6 колонок (USB);
-регулювання керма по вильоту і нахилу;
-регулювання водійського сидіння в трьох площинах;
-бортовий комп'ютер.
та інші дрібні радощі на зразок кріплення дитячого сидіння, бензобака без кришки заливної горловини і т. д.
Пакет «Зимовий» включає в себе: підігрів лобового скла, підігрів сидінь в 5 -режимі, підігрів дзеркал і форсунок склоомивачів.
Маркетологи дуже добре постаралися над зовнішнім виглядом. Помітно змінився як інтер'єр, так і екстер'єр авто (в порівнянні з попередніми фокусами). Тепер складно сказати що ця машина для менеджерів середньої ланки і вже очевидно, що за кермом будуть добре виглядати як молоді люди (дівчата в тому числі), так і більш зрілі. Цільова аудиторія Форда Фокуса 3 точно впишеться (незалежно від статі) в категорію віку від 18 до 50 років.
Вид у машини вийшов стрімкий, динамічний і трохи зухвалий. На мій погляд, колір сріблястий металік, найвдаліший до кузова седан.
Посадка, а тим більше висадка з машини, не дуже зручна через широкуваті порогів. При закритті дверей лунає приємний слуху бавовна. По початку трохи бентежила величезна панель шириною в витяннутую руку і здавалося, що вона займає багато простору в авто, але насправді, відчуваєш себе комфортно за кермом, немає почуття обмеженості. Все ергономічеські продумано: в кріслі з бічною підтримкою дуже зручно, важіль КПП знаходиться всього в 20 см від керма і як би закликає водія частіше перемикати швидкості. Прилади дуже інформативні, в темний час доби все світиться як в кабіні літака, стрілки підсвічені приємним бірюзовим світлом.
Є пара ергономічних огріхів, але з ними можна жити:
1. Якщо на передньому сидінні сидить пасажир, то водієві не вдасться відкрити бардачок, т. К. Його кришка упреться в коліна пасажирові;
Автомобіль Ford Focus 3 - седан фото
2. Ручка дверей з внутрішньої сторони розташована невдало, тому при відкритті і закритті дверей лікоть доводиться відводити назад. Якщо згадати ручки на ВАЗівських Пріорі, Десятці, Калині то вони там зручніше, як це не дивно.
Автомобіль Ford Focus 3 - седан фото
Салон 3 Фокуса рясніє різними кишеньками і відсіками для дрібниць. Є також місце для пластикових карток і потайною бардачок, в якому є навіть кишеньки для монет!
Шумоізоляція гарна, шум на швидкості в основному від покришок і дзеркал. При включеному кондиціонері двигун починає трохи басити, на холостих в машині практично його не чути. Але от якщо вийти з машини відкрити капот і послухати звук двигуна то він не дуже приємний, він з якимось цоканням, схожий на звук роботи швейної машинки. У всіх двигунів свої звуки: японці-шелестять, ВАЗи-торохтять і т. Д.)
Підвіска пружна (незалежна), на вибоїстій дорозі жестковата навіть, але на трасі поводиться чудово: таке відчуття що на швидкості на машину діє додаткова притискна сила, яка не дасть збитися з наміченої траєкторії руху. Повороти, серпантини, обгони на трасі дарують масу приємних вражень. Ех ще б конячок п'ятдесят пристебнути ...) Машина сама провокує тиснути на газ. Крейсерська швидкість на трасі 120 -130 км / ч. На швидкості 170км / ч при 5000об. ніяких надриватися звуків двигуна і коробки. Перемикання швидкостей чіткі, але передачі розтягнуті в цілях економії палива (наприклад, на 2-ій передачі до відсічення можна розігнатися майже до 100 км / год), тому божевільною динаміки від двигуна не чекайте. При включеному кондиціонері відчувається подтупліваніе при розгоні при початку руху. Далі з підвищенням швидкості і збільшенні оборотів це відчуття пропадає. Витрата палива в змішаному режимі 7 л. Заправляюся 95-м, Євро -5 вимагає якісного палива.
Кліренс 140 мм. До бордюрах під'їжджати обережно! Ставити захист картера - обов'язково! Ця машина насамперед для міста і траси. Якщо ви любитель риболовлі, полювання, любите возити всякий непотріб на дачу, і вам подобаються експерименти типу:
- Скільки мішків буряка можна засунути в багажник? А якщо багажник не закриємо - підв'яжу мотузкою ...)
- Цікаво в восьмеро ми заліземо, а мангал я поставлю собі між ніг ?!)
- Я напевно переїду цю річечку ... треба тільки розігнатися по швидше і т. П.
Цей автомобіль тоді не для Вас! Для цих цілей краще доглянути інший варіант, начебто дастера, Ларгус, ниви ...
Отже Підсумуємо. Форд фокус 3 - це міський сучасний автомобіль гольф-класу, з яскравою зовнішністю, бездоганною керованістю і плавністю ходу, що відповідає високим вимогам безпеки та екології.
Найголовніше автомобіль буде Вам дарувати позитивні емоції і зможе підкреслити вашу індивідуальність незалежно від статі і віку.
Всім удачі на дорогах!
Переваги:
яскравий дизайн; гарна шумоізоляція; еталонна керованість;
Недоліки:
низький кліренс; малий проріз багажника;
Ми довго вибирали автомобіль і нарешті зупинилися на Форд Фокус 3 (седан) в комплектації «Тренд» з пакетом «Зимовий» МКПП (105 к. С) июнь 2012. р Цей автомобіль можна назвати мабуть кращим у своєму класі.
У комплектацію входить:
-кондиціонер;
-дві подушки безпеки;
-протитуманні фари;
-музика - 6 колонок (USB);
-регулювання керма по вильоту і нахилу;
-регулювання водійського сидіння в трьох площинах;
-бортовий комп'ютер.
та інші дрібні радощі на зразок кріплення дитячого сидіння, бензобака без кришки заливної горловини і т. д.
Пакет «Зимовий» включає в себе: підігрів лобового скла, підігрів сидінь в 5 -режимі, підігрів дзеркал і форсунок склоомивачів.
Маркетологи дуже добре постаралися над зовнішнім виглядом. Помітно змінився як інтер'єр, так і екстер'єр авто (в порівнянні з попередніми фокусами). Тепер складно сказати що ця машина для менеджерів середньої ланки і вже очевидно, що за кермом будуть добре виглядати як молоді люди (дівчата в тому числі), так і більш зрілі. Цільова аудиторія Форда Фокуса 3 точно впишеться (незалежно від статі) в категорію віку від 18 до 50 років.
Вид у машини вийшов стрімкий, динамічний і трохи зухвалий. На мій погляд, колір сріблястий металік, найвдаліший до кузова седан.
Посадка, а тим більше висадка з машини, не дуже зручна через широкуваті порогів. При закритті дверей лунає приємний слуху бавовна. По початку трохи бентежила величезна панель шириною в витяннутую руку і здавалося, що вона займає багато простору в авто, але насправді, відчуваєш себе комфортно за кермом, немає почуття обмеженості. Все ергономічеські продумано: в кріслі з бічною підтримкою дуже зручно, важіль КПП знаходиться всього в 20 см від керма і як би закликає водія частіше перемикати швидкості. Прилади дуже інформативні, в темний час доби все світиться як в кабіні літака, стрілки підсвічені приємним бірюзовим світлом.
Є пара ергономічних огріхів, але з ними можна жити:
1. Якщо на передньому сидінні сидить пасажир, то водієві не вдасться відкрити бардачок, т. К. Його кришка упреться в коліна пасажирові;
Автомобіль Ford Focus 3 - седан фото
2. Ручка дверей з внутрішньої сторони розташована невдало, тому при відкритті і закритті дверей лікоть доводиться відводити назад. Якщо згадати ручки на ВАЗівських Пріорі, Десятці, Калині то вони там зручніше, як це не дивно.
Автомобіль Ford Focus 3 - седан фото
Салон 3 Фокуса рясніє різними кишеньками і відсіками для дрібниць. Є також місце для пластикових карток і потайною бардачок, в якому є навіть кишеньки для монет!
Шумоізоляція гарна, шум на швидкості в основному від покришок і дзеркал. При включеному кондиціонері двигун починає трохи басити, на холостих в машині практично його не чути. Але от якщо вийти з машини відкрити капот і послухати звук двигуна то він не дуже приємний, він з якимось цоканням, схожий на звук роботи швейної машинки. У всіх двигунів свої звуки: японці-шелестять, ВАЗи-торохтять і т. Д.)
Підвіска пружна (незалежна), на вибоїстій дорозі жестковата навіть, але на трасі поводиться чудово: таке відчуття що на швидкості на машину діє додаткова притискна сила, яка не дасть збитися з наміченої траєкторії руху. Повороти, серпантини, обгони на трасі дарують масу приємних вражень. Ех ще б конячок п'ятдесят пристебнути ...) Машина сама провокує тиснути на газ. Крейсерська швидкість на трасі 120 -130 км / ч. На швидкості 170км / ч при 5000об. ніяких надриватися звуків двигуна і коробки. Перемикання швидкостей чіткі, але передачі розтягнуті в цілях економії палива (наприклад, на 2-ій передачі до відсічення можна розігнатися майже до 100 км / год), тому божевільною динаміки від двигуна не чекайте. При включеному кондиціонері відчувається подтупліваніе при розгоні при початку руху. Далі з підвищенням швидкості і збільшенні оборотів це відчуття пропадає. Витрата палива в змішаному режимі 7 л. Заправляюся 95-м, Євро -5 вимагає якісного палива.
Кліренс 140 мм. До бордюрах під'їжджати обережно! Ставити захист картера - обов'язково! Ця машина насамперед для міста і траси. Якщо ви любитель риболовлі, полювання, любите возити всякий непотріб на дачу, і вам подобаються експерименти типу:
- Скільки мішків буряка можна засунути в багажник? А якщо багажник не закриємо - підв'яжу мотузкою ...)
- Цікаво в восьмеро ми заліземо, а мангал я поставлю собі між ніг ?!)
- Я напевно переїду цю річечку ... треба тільки розігнатися по швидше і т. П.
Цей автомобіль тоді не для Вас! Для цих цілей краще доглянути інший варіант, начебто дастера, Ларгус, ниви ...
Отже Підсумуємо. Форд фокус 3 - це міський сучасний автомобіль гольф-класу, з яскравою зовнішністю, бездоганною керованістю і плавністю ходу, що відповідає високим вимогам безпеки та екології.
Найголовніше автомобіль буде Вам дарувати позитивні емоції і зможе підкреслити вашу індивідуальність незалежно від статі і віку.
Всім удачі на дорогах!
Комментариев нет:
Отправить комментарий